Zaraz będę testowaćzdobyte umiejętności!Wirtualna Akademia Wsparcia IT
Wirtualna Akademia Wsparcia IT (WAWIT) to stała oferta szkoleniowa przygotowana i zarządzana przez pracowników Service Desk Team. To ważne, bo dzięki temu jest szyta na miarę, a przekazywana wiedza jest sprawdzona i weryfikowana na bieżąco w codziennej praktyce ekspertów Akademii. O tym, jak bardzo te szkolenia są potrzebne, świadczą wasze entuzjastyczne opinie na ich temat.
Pomysł na WAWIT powstał pod koniec 2014 roku. Pewnego dnia, kiedy nasz zespół analizował zgłoszone tematy i problemy, z którymi dzwonicie do Wsparcia IT (Service Desk Team), doszliśmy do wniosku, że jeśli podczas spotkań pokażemy krok po kroku, jak korzystać z dostępnych w banku narzędzi technologicznych, programów i aplikacji, to łatwiej i przyjemniej będzie się z nimi pracowało. Jak tylko wpadliśmy na pomysł szkoleń online, powstała strona WAWIT.
Czego nauczysz się z WAWIT?
Za każdym razem, kiedy przygotowujemy szkolenie, naszym celem jest przygotowanie spotkania w taki sposób, aby przekazać wam pełną wiedzę, jak efektywnie korzystać z dostępnych narzędzi samoobsługowych oraz programów, aplikacji i platform, które wykorzystujemy w banku. Na naszej liście znajdziecie więc szkolenia na temat Wilco, ServiceNow, Jumpera i IIQ. Wiele uwagi poświęcamy także tematom pracy zdalnej, CiscoAnyConnect, VPN, EUC, konsolom self-service’sowym BES12, MFA itd. W tym roku dołączyli do nas koledzy z Departamentu Bezpieczeństwa IT z własną ofertą szkoleń – terminy te również widoczne są na naszej stronie z dopiskiem „WAWIT dla Bezpiecznych”.
Rozwój i nauka technologii pod kontrolą
To od was zależy, jakie szkolenia z naszej szerokiej oferty wybierzecie. W każdej chwili możecie także zgłosić interesujące was tematy. Być może któryś już pojawił się w naszej ofercie albo jesteśmy w trakcie przygotowywania modułu szkoleniowego, ponieważ jednocześnie otrzymaliśmy sygnał od wielu pracowników naszego banku. Tak czy inaczej dzięki połączeniu Akademii z My Learning macie kontrolę nad listą waszych aktywności szkoleniowych, a to może być pomocne przy Rozmowie Rocznej, Rozmowie Śródrocznej lub opracowywaniu Indywidualnego Planu Rozwoju.
Wirtualna sala szkoleniowa na ponad 10 tys. osób!
Od początku byliśmy przez was docenieni. Świadczą o tym liczby. W 2021 roku i w pierwszym półroczu 2022 roku na różnego rodzaju szkoleniach spotkały się z nami aż 10 584 osoby w wirtualnej sali szkoleniowej. To dla nas nagroda za pracę, jaką wkładamy w przygotowanie szkoleń, oraz motywacja do dalszych starań. Wciąż dostajemy od was bardzo pozytywną informację zwrotną. Swoje opinie wyrażacie w ankietach, które po każdym szkoleniu do was wysyłamy. Wasze uczestnictwo w szkoleniach, wasz kontakt z nami oraz wasze zadowolenie są dla nas bardzo ważne i stanowią ogromną motywację do dalszej pracy. Jesteśmy zaszczyceni, że w 2021 roku po przedstawieniu naszych osiągnięć zostaliśmy też docenieni przez Zarząd ING Banku Śląskiego.
Za co lubicie WAWIT?
- Bardzo dziękuję – jak widać, nawet nasz Outlook skrywa jeszcze sporo tajemnic. Teraz to takie proste rozwiązanie. Będę testować.
- Bardzo przydatny materiał, przekazany w zrozumiały sposób. Bardzo dobre przygotowanie.
- Bardzo dużo wartościowej wiedzy.
- Bardzo dużo informacji. Nie wiem, kiedy 1,5 h zleciało. Bardzo mi się podobało i co najważniejsze, bardzo użyteczne webinarium.
- Profesjonalnie przygotowany i poprowadzony warsztat. Prostym językiem, wszystkie poruszane treści były dla mnie interesujące i inspirujące. Dziękuję.
- Bardzo mi się podobało – wszystkim polecę. Zaraz będę testować zdobyte umiejętności. Dziękuję i pozdrawiam.
Gdzie szukać szkoleń WAWIT
Zawsze aktualną ofertę szkoleń znajdziecie na stronie WAWIT. Nasza strona jest połączona z platformą My Learning, dlatego na szkolenia można zapisać się zarówno z poziomu strony, jak i ogólnobankowej platformy e-learningowej. W My Learning wystarczy wpisać w wyszukiwarce skrót „WAWIT” i w wynikach otrzymacie listę tematów i dat szkoleń, na które obecnie prowadzimy zapisy. Aktualne terminy szkoleń są dostępne w Kalendarzu wydarzeń bankowych (dostępny w intranecie Strona główna/Moja praca/Narzędzia i aplikacje) oraz Pionu CIO.
Michał Mazur, Barbara Dumana, Departament Infrastruktury Kluczowej i Środowiska Pracy Użytkownika, Zespół Wirtualnej Akademii Wsparcia IT (WAWIT)