Archiwum numerów

    Nowoczesna, prosta,wygodnaAplikacja eTerminal od ING

    Między nami Autor : Aneta Rasik 3 minuty czytania

    W maju 2022 roku poszerzyliśmy ofertę terminali płatniczych o rozwiązanie typu softpos, czyli aplikację eTerminal od ING do przyjmowania płatności. Od tego czasu nasi klienci pobrali ze sklepu Google Play ponad 7 tys. aplikacji.

    W 2023 roku na eTerminalach przeprocesowaliśmy blisko 870 tys. transakcji o łącznej wartości blisko 80 mln zł. Według danych Fundacji Polska Bezgotówkowa jesteśmy agentem rozliczeniowym nr 1 na rynku w sprzedaży aplikacji eTerminal.

    Jacy klienci najchętniej korzystają z aplikacji eTerminal

    Wiemy, że nasze eTerminale odpowiadają na potrzeby klientów, szczególnie ceniony jest elastyczny system rozliczeń, czyli brak stałej opłaty za urządzenie, a prowizję od transakcji naliczymy tylko, gdy klient używa eTerminala. Poza tym w ocenie naszych klientów terminale w telefonie wspierają ich w budowaniu wizerunku nowoczesnego i elastycznego przedsiębiorcy.

    Nasi klienci potwierdzają, że aplikacja eTerminala sprawdza się szczególnie, kiedy:

    • prowadzą biznes sezonowy lub mobilny, bo terminal mają zawsze przy sobie – w telefonie;
    • przyjmują nawet niewielką liczbę płatności w ciągu miesiąca;
    • nie chcą kupować ani dzierżawić dodatkowych urządzeń.

    Korzyści ze stosowania aplikacji eTerminal według użytkowników:

    Aplikacji eTerminal używają najczęściej klienci z branż:

    • kosmetycznej (np. fryzjerzy, podolodzy),
    • medycznej (np. lekarze, rehabilitanci),
    • gastronomicznej (restauracje, lodziarnie),
    • transportowej (np. taksówkarze)
    • naprawy i serwisu (np. samochodów),
    • eventowej (np. wystawcy na targach biżuterii).

    Nieustannie rozwijamy naszą aplikację

    Klienci korzystający z aplikacji eTerminal już teraz mogą:

    • przyjmować płatności kartami oraz wszelkimi popularnymi metodami, takimi jak: Visa i Mastercard oraz BLIK zbliżeniowy czy BLIK z kodem;
    • logować się za pomocą danych biometrycznych (odcisk palca);
    • unieważnić ostatnią transakcję, co ułatwia rozliczenia z konsumentami;
    • korzystać z funkcji odwróconego ekranu, która powoduje automatyczne obrócenie wyświetlacza frontem do konsumenta;
    • przełączyć język aplikacji na angielski;
    • opisać transakcję danymi dodatkowymi, co pomaga w identyfikacji transakcji; 
    • zintegrować aplikację eTerminal z Wirtualną Kasą Fiskalną, oferując gastronomii i hotelarstwu możliwość całkowitej rezygnacji z fizycznych urządzeń na rzecz rozwiązań aplikacyjnych.

    W Kolejach Śląskich też cenią naszą aplikację

    Aplikacja eTerminal może być też zintegrowana z aplikacją sprzedażową klienta, tak jak np. w Kolejach Śląskich. Konduktorzy korzystają w pociągach z urządzeń Sunmi, na których wgrana jest aplikacja do sprzedaży biletów oraz aplikacja płatnicza eTerminal. Przy sprzedaży biletu konduktorzy nie muszą już obsługiwać dwóch niezależnych urządzeń. Dzięki temu rozwiązaniu płatności w Kolejach Śląskich są szybsze, prostsze, tańsze i bezpieczniejsze, ponieważ eliminują błędy pracowników i skracają czas obsługi klientów.

    Czy wiesz, że…

    93% badanych klientów uważa, że aplikacja eTerminal od ING to rozwiązanie proste i wygodne.

    87% badanych klientów uważa, że aplikacja eTerminal buduje wizerunek ING jako nowoczesnego banku.

    Wszelkie informacje na temat aplikacji eTerminal, w tym zawsze aktualne warunki finansowe, znajdują się tu: https://www.ing.pl/terminale-platnicze/aplikacja-eterminal

    Aneta Rasik, Tribe – Merchant Services