Nowoczesna, prosta,wygodnaAplikacja eTerminal od ING
W maju 2022 roku poszerzyliśmy ofertę terminali płatniczych o rozwiązanie typu softpos, czyli aplikację eTerminal od ING do przyjmowania płatności. Od tego czasu nasi klienci pobrali ze sklepu Google Play ponad 7 tys. aplikacji.
W 2023 roku na eTerminalach przeprocesowaliśmy blisko 870 tys. transakcji o łącznej wartości blisko 80 mln zł. Według danych Fundacji Polska Bezgotówkowa jesteśmy agentem rozliczeniowym nr 1 na rynku w sprzedaży aplikacji eTerminal.
Jacy klienci najchętniej korzystają z aplikacji eTerminal
Wiemy, że nasze eTerminale odpowiadają na potrzeby klientów, szczególnie ceniony jest elastyczny system rozliczeń, czyli brak stałej opłaty za urządzenie, a prowizję od transakcji naliczymy tylko, gdy klient używa eTerminala. Poza tym w ocenie naszych klientów terminale w telefonie wspierają ich w budowaniu wizerunku nowoczesnego i elastycznego przedsiębiorcy.
Nasi klienci potwierdzają, że aplikacja eTerminala sprawdza się szczególnie, kiedy:
- prowadzą biznes sezonowy lub mobilny, bo terminal mają zawsze przy sobie – w telefonie;
- przyjmują nawet niewielką liczbę płatności w ciągu miesiąca;
- nie chcą kupować ani dzierżawić dodatkowych urządzeń.
Korzyści ze stosowania aplikacji eTerminal według użytkowników:
Aplikacji eTerminal używają najczęściej klienci z branż:
- kosmetycznej (np. fryzjerzy, podolodzy),
- medycznej (np. lekarze, rehabilitanci),
- gastronomicznej (restauracje, lodziarnie),
- transportowej (np. taksówkarze)
- naprawy i serwisu (np. samochodów),
- eventowej (np. wystawcy na targach biżuterii).
Nieustannie rozwijamy naszą aplikację
Klienci korzystający z aplikacji eTerminal już teraz mogą:
- przyjmować płatności kartami oraz wszelkimi popularnymi metodami, takimi jak: Visa i Mastercard oraz BLIK zbliżeniowy czy BLIK z kodem;
- logować się za pomocą danych biometrycznych (odcisk palca);
- unieważnić ostatnią transakcję, co ułatwia rozliczenia z konsumentami;
- korzystać z funkcji odwróconego ekranu, która powoduje automatyczne obrócenie wyświetlacza frontem do konsumenta;
- przełączyć język aplikacji na angielski;
- opisać transakcję danymi dodatkowymi, co pomaga w identyfikacji transakcji;
- zintegrować aplikację eTerminal z Wirtualną Kasą Fiskalną, oferując gastronomii i hotelarstwu możliwość całkowitej rezygnacji z fizycznych urządzeń na rzecz rozwiązań aplikacyjnych.
W Kolejach Śląskich też cenią naszą aplikację
Aplikacja eTerminal może być też zintegrowana z aplikacją sprzedażową klienta, tak jak np. w Kolejach Śląskich. Konduktorzy korzystają w pociągach z urządzeń Sunmi, na których wgrana jest aplikacja do sprzedaży biletów oraz aplikacja płatnicza eTerminal. Przy sprzedaży biletu konduktorzy nie muszą już obsługiwać dwóch niezależnych urządzeń. Dzięki temu rozwiązaniu płatności w Kolejach Śląskich są szybsze, prostsze, tańsze i bezpieczniejsze, ponieważ eliminują błędy pracowników i skracają czas obsługi klientów.
Czy wiesz, że…
93% badanych klientów uważa, że aplikacja eTerminal od ING to rozwiązanie proste i wygodne.
87% badanych klientów uważa, że aplikacja eTerminal buduje wizerunek ING jako nowoczesnego banku.
Wszelkie informacje na temat aplikacji eTerminal, w tym zawsze aktualne warunki finansowe, znajdują się tu: https://www.ing.pl/terminale-platnicze/aplikacja-eterminal
Aneta Rasik, Tribe – Merchant Services