Archiwum numerów

    Czy trzeba robić rzeczy niemożliwe dla klientów?Kampania dla firm

    Z bankiem na ty Autor : Artur Stania, Anna Wydra 2 minuty czytania

    Wymagania klientów rosną, a wyzwaniem jest za nimi nadążać, zachęcić ich do swoich produktów i sprawić, aby powracali. W naszej najnowszej kampanii „Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe” dostrzegamy to wyzwanie.

    Mimo że 63 proc.* planujących założenie firmy uważa, że największym wyzwaniem jest poradzenie sobie z formalnościami (ZUS, podatki, kwestie księgowe, zmiany w prawie), to zdają sobie oni również sprawę, jak trudno spowodować, aby klienci powracali (61 proc.), oraz jak trudno zdobyć nowych (60 proc.). Technologia i nowe rozwiązania sprawiają, że wymagania stale rosną. 61 proc. spośród osób planujących biznes uważa, że usługi – takie jak wyszukiwarki i mapy, aplikacje do zamawiania taksówek, jedzenia i umawiania wizyt – zwiększyły oczekiwania klientów. Poza tym według nich konsumenci chcą większej dostępności, elastyczności i szybkości. Często zapewnienie takich doświadczeń już na samym początku działania firmy może być wyzwaniem.

    A Ci, co mają firmę, jak o tym myślą…

    A co myślą ci, którzy już od minimum pięciu lat prowadzą firmę i radzą sobie z tego typu przeszkodami? Aż 80 proc. z nich również uważa, że oczekiwania w ostatnich latach się zwiększyły. Według nich najważniejsze kwestie to: dopasowanie, spersonalizowanie oferty (58 proc.), oferowanie bezgotówkowych rozliczeń (55 proc.), oferowanie dostępności zdalnej (55 proc.). Trudności są, ale można próbować im zaradzić. Mimo wszystko, według doświadczonych posiadaczy firmy, najważniejsze jest zapewnienie sprawnej obsługi (62 proc.) oraz realizacja indywidualnych zamówień (39 proc.).

    W szybko zmieniającym się świecie, gdzie często walutą jest czas, ważna jest dbałość przedsiębiorców o relację z konsumentami.

    W szybko zmieniającym się świecie, gdzie często walutą jest czas, a klienta dzieli jedynie kilka kliknięć od większości produktów i usług, ważna jest dbałość przedsiębiorców o relację z konsumentami, dostosowanie się do ich potrzeb i bycie elastycznym. Najlepiej od samego początku prowadzenia biznesu.

    Wymagający i znani klienci w naszej najnowszej kampanii

    Zrealizowane badania pokazały nam, że nie lada wyzwaniem jest dbanie o satysfakcję klientów, szczególnie że wymagania stale rosną. Dlatego w naszej najnowszej kampanii „Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe” dostrzegamy to wyzwanie, z którym mierzą się początkujący w biznesie. W spotach reklamowych pokazujemy, że dzięki naszym cyfrowym rozwiązaniom można robić wrażenie na swoich klientach od pierwszego dnia prowadzenia firmy. Wszyscy, którzy decydują się na rozpoczęcie własnego biznesu, mogą w ING skorzystać ze wsparcia biznesowego eksperta przez wideo, darmowego terminalu w telefonie oraz leasingu auta w aplikacji.

    W najnowszej kampanii wzięli udział nasi klienci firmowi: Olek z Monk Sandals, który produkuje sandały do biegania, oraz Marianna Zjawińska, która jest właścicielką bistra w Warszawie. Mieli niełatwe zadanie, bo ich klientami zostali Andrzej Wrona i Monika Brodka, ale obsłużyli ich po mistrzowsku 😊.

    Zobaczcie nasze spoty

    *Źródło: Badanie na zlecenie ING, przeprowadzone na panelu Ariadna, grudzień 2023 r.

    Artur Stania, Anna Wydra, Brand Management