Nasze złotesocial mediaRankingi i konkursy
Znają trendy i wiedzą, co się klika. Docierają do odbiorców na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Wiedzą, jak ćwierkać na Twitterze, korzystać z możliwości YouTube’a oraz angażować społeczność na TikToku. Ich sposób działania, pomysły i zaangażowanie doceniają klienci i inne marki. Nagradzani wiele razy, w tym roku ponownie triumfują. Kto? Nasz zespół social mediów!
Nasz zespół social mediów każdego dnia przemierza meandry internetu w poszukiwaniu nowych ścieżek i sposobów dotarcia do odbiorców. Tworzy komunikację, która inspiruje i motywuje do działania. Posty i tweety docierają do pracowników, obecnych i przyszłych klientów, przedsiębiorców i innych marek. W ciekawy i innowacyjny sposób pokazujemy nowe produkty, usługi czy rozwiązania nowoczesnej bankowości. Nasze lokalne działania nie raz stały się viralem z milionowymi zasięgami.
Najlepszy bank w mediach społecznościowych
W tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier nasz bank został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych. Wszystko za sprawą sześcioosobowego zespołu, który tworzą: Anna Witecka, Joanna Piętka, Oliwia Woś, Łukasz Król, Krzysztof Matlak (nieobecny na zdjęciu) i Wojciech Rusek.
W uzasadnieniu werdyktu kapituła rankingu wyjaśniła, co nas wyróżnia: „Bank prowadzi spójną komunikację, sprawnie buduje relacje z klientami i w razie potrzeby umiejętnie zarządza sytuacjami kryzysowymi. Skutecznie realizuje założenia i po raz kolejny jego przekaz i wartości, które promuje, są jasno nakreślone i zrozumiałe dla klientów”.
– Chcemy być obecni w świecie naszych klientów, dlatego podążamy za nimi i jesteśmy na największych platformach społecznościowych w Polsce. Nasza komunikacja jest spójna, ale dopasowujemy treści do specyfiki poszczególnych platform, żeby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania internautów. Tworzymy angażujący, inspirujący content, żeby budować pozytywne doświadczenia użytkowników i wciągać ich w świat naszej marki. To dla nas również źródło cennych informacji. Jesteśmy otwarci na dialog i analizujemy feedback od klientów. Na tej podstawie optymalizujemy nasze procesy, produkty i usługi. Cały czas rozwijamy naszą obecność. W 2022 roku jako pierwszy bank w Polsce weszliśmy na TikToka i założyliśmy własny kanał, który do tej pory jest jedynym profilem banku w Polsce na tej platformie – komentuje Anna Witecka, zarządzająca obszarem social mediów w ING Banku Śląskim.
Docenieni w europejskim konkursie
Wyróżnienie za komunikację w social mediach to nie wszystko. W maju zostaliśmy również wyróżnieni za Miasto ING w Robloksie. Otrzymaliśmy brązową statuetkę w kategorii In-Gaming w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2023. Miasto ING w Robloksie pozwala trenować dobre nawyki związane z finansami przez zabawę.
Miasto ING to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce. W wirtualnym świecie marki pod nazwą Miasto ING gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań i wyzwań. To do nich należy decyzja, czy chcą te pieniądze zaoszczędzić i kupić za nie np. pierwsze wirtualne mieszkanie, czy wolą je wydać na udoskonalenie swojej postaci.
Miasto ING to wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy podstaw oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Projekt powstał, aby pomóc młodym ludziom wejść w finansową dorosłość i w naturalnym środowisku serwera Roblox poznać życiowe zasady zarabiania i zarządzania pieniędzmi.
Gratulujemy wspaniałych wyników i osiągnięć całemu zespołowi social mediów!
Jeśli chcecie być na bieżąco…
…to śledźcie nasz bank w różnych kanałach. Dodajcie do ulubionych i reagujcie na naszą komunikację
- Facebook:www.facebook.com/INGPolska
- YouTube:www.youtube.com/INGPolska
- Instagram:www.instagram.com/ingpolska
- TikTok:www.tiktok.com/@ingpolska
- LinkedIn:www.linkedin.com/company/INGPolska
- Twitter:
www.twitter.com/ING__Polska - Społeczność ING:
www.spolecznosc.ing.pl
Weronika Sowa na podstawie informacji prasowej