W tej książce jest MOC! Culture book ING 007
Numer 007 to 260 stron świetnych zdjęć naszych koleżanek i kolegów w autentycznych sytuacjach. Opowiadają o swoich projektach i inicjatywach – w pięknych biurach pełnych współczesnej sztuki z kolekcji naszej fundacji. Dziś możecie zobaczyć to sami!
Wspólne przeżycia i historie są spoiwem każdej społeczności. Nie inaczej jest ze społecznością naszej organizacji. To dlatego od siedmiu lat tworzymy nasz culture book. To książka dla tych, którzy dołączyli do naszego zespołu niedawno, i dla tych, którzy z organizacją są związani od lat.
Kto zna culture book, zna ING!
Zaryzykuję stwierdzenie, że ten kto zna culture book, zna ING. Dlaczego? Ponieważ zadbaliśmy o to, aby na kartach tej książki każdy odnalazł swoją perspektywę. Jak to robimy? Od siedmiu lat otwieramy się na historie pracowników – ludzi, którzy tworzą tę firmę. Podsumowujemy projekty i wydarzenia. Historie opowiadają w niej sami pracownicy. „Po prostu ING” to prawdziwa pigułka wiedzy na temat ING w Polsce, zarówno banku, jak i spółek, które wchodzą w skład Grupy Kapitałowej ING Banku Śląskiego – wartości, zasad, stylu pracy i komunikacji.
Dzięki culture book poznasz i poczujesz kulturę naszej organizacji
To też bezcenna zajawka, która pozwoli poznać i poczuć kulturę naszej organizacji. A komu?
- Jeśli jesteś pracownikiem, culture book da Ci przestrzeń do tego, aby pokazać siebie przez pryzmat ciekawego projektu. Pomoże nawiązać nowe relacje albo zainspiruje do dalszego rozwoju.
- Jeśli jesteś liderem, to jest to niezastąpione źródło inspiracji i katalog możliwości dla Ciebie i zespołu na cały rok. Możesz skorzystać z culture booka podczas rozmowy rekrutacyjnej, kiedy opowiadasz o tym, czym żyje ING.
- Jeśli jesteś klientem, to jest to odkrycie, a być może potwierdzenie, że w ING wiele się dzieje. I nic nie dzieje się przez przypadek.
- Jeśli jesteś kandydatem do pracy, culture book „Po prostu ING” będzie jak znalazł! To wartości firmy i kultura organizacyjna zamknięte w słowa oraz prawdziwe historie ludzi, którzy tworzą tę organizację.
W ING jest MOC
Każde wydanie tej książki to inna historia, inna szata graficzna. Każde wydanie to także inny temat przewodni, który zawsze pochodzi od pracowników. W tym roku na warsztat wzięliśmy MOC! Historie, które tworzą tegoroczne wydanie, podzieliliśmy na kilka części. Każda z nich pokazuje MOC w innym wymiarze i natężeniu:
- Portret MOCy – to specjalna pomarańczowa sesja zdjęciowa z kolegami i koleżankami, których zapewnie znacie. Tym razem opowiedzieli nam o tym, jakie znaczenie mają dla nich wartości ING i Pomarańczowy Kod.
- W MOCnych ramach – w tej rubryce poznacie długoterminowe projekty, które zmieniają organizację, zmieniają nas i pomagają nam osiągać sukcesy.
- MOCna akcja – jedyne w swoim rodzaju, z których jesteśmy dumni. Za którymi stoją świetni ludzie.
Tak to się zaczęło
Po raz pierwszy nasz culture book opublikowaliśmy w 2018 roku. Jako metaforę dla całej publikacji wybraliśmy „Po prostu”. Czy wiecie, że minęło już 10 lat, odkąd jako firma zdecydowaliśmy, że zmieniamy sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi klientami? Dzisiaj „po prostu” w naszym banku oznacza inny sposób myślenia o tym, jak mówimy i piszemy do naszych klientów, a także do siebie nawzajem.
Zajrzyj na naszą półkę z książkami ING
Ze wszystkich dotychczasowych wydań „Po prostu ING” stworzyliśmy naszą własną, autorską półkę ING. Mamy świadomość, że przygotowując publikację taką jak culture book, za każdym razem rozpoczynamy podróż od nowa. Już niebawem wyruszymy w nią ponownie! Tymczasem powspominajmy☺
A teraz, po prostu, zapraszam do lektury!
Przeglądając nasz culture book „Po Prostu ING” (aby to zrobić, kliknijcie tutaj), jeszcze raz się przekonacie, jaką MOC ma ING, a przede wszystkim Wy, którzy tworzycie naszą firmę!
Anna Waśniowska, Centrum Eksperckie Communications & Brand Experience