Oni działają na rzecz bezpieczeństwaNasi Bohaterowie Ryzyka
Podobnie jak w przypadku zeszłorocznej edycji konkursu Risk Hero Awards wyróżnione zostały osoby, które działają na rzecz bezpieczeństwa naszych klientów i nas samych.
Jak podkreśla Brunon Bartkiewicz, obszar Kultury Ryzyka jest ważnym filarem naszej codziennej pracy. – Musimy zawsze być wyczuleni na to, co może pójść nie tak; jak my lub klient może być narażony na konsekwencje, z których nie zdaje sobie sprawy albo ktoś celowo chce, aby popadł w pewne kłopoty – wyjaśnia. W tym roku kapituła doceniła też zespoły, które przyczyniły się do rozwoju Kultury Ryzyka. Przyznane zostały również trzy wyróżnienia.
Kim są Bohaterowie Ryzyka?
To osoby, które działają na rzecz bezpieczeństwa naszej organizacji, promują Kulturę Ryzyka i inspirują innych do działania. Bohaterem Ryzyka może zostać każdy – niezależnie od obszaru biznesowego, którym na co dzień się zajmuje. W tegorocznej edycji spośród setek zgłoszeń komisja konkursowa wybrała na Bohaterkę Ryzyka Katarzynę Góralczyk. Główną nagrodę i tytuł Bohatera Ryzyka otrzymał też Jarosław Leszek, który zdobył największą liczbę głosów spośród pracowników.
Tytuł Risk Heroes otrzymali również członkowie zespołu Digital Ecosystem. Team został wybrany spośród ponad 50 zgłoszeń. W gronie wyróżnionych znaleźli się: Michalina Kapińska, Monika Jędrzejewska i Marcin Terelak. Gratulujemy zwycięzcom, wyróżnionym i nominowanym! Dziękujemy też wszystkim, którzy zagłosowali na swoje kandydatki i swoich kandydatów.
Spotkanie laureatów w Warszawie
W połowie listopada odbyło się w Warszawie spotkanie laureatów głównych nagród i wyróżnień. W wydarzeniu uczestniczyła kapituła konkursowa, z Joanną Erdman na czele, a także Brunon Bartkiewicz. – To było bardzo przyjemne doświadczenie, kiedy mogłam poznać bezpośrednio te osoby, których postawy i działania stanowią wzór do naśladowania dla innych koleżanek, kolegów w obszarze Kultury Ryzyka – mówi Joanna Erdman.
Spotkanie było okazją do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń odnośnie do Kultury Ryzyka w naszej organizacji.
Martyna Rojek, Centre of Expertise Communication and Brand Experience