Archiwum numerów

    Czytelniejszy ekran, większy komfort klientówBankomaty/wpłatomaty ING w nowym stylu

    Z bankiem na ty Autor : Katarzyna Kardasz 1 minuta czytania

    Żyjemy w czasach wszechobecnych zmian. Jako bank nie pozostajemy obojętni wobec nowej rzeczywistości. W związku z tym jakiś czas temu postanowiliśmy wziąć pod lupę ekrany bankomatów i wpłatomatów z logo ING, które funkcjonowały niezmienione od wielu lat.

    Wspólnie z kolegami z Tribe Customer Interactions oraz Centre of Expertise Doświadczeń Klientów postanowiliśmy odświeżyć wygląd ekranów, zamieszczonych w nich komunikatów i tchnąć w nie nowe życie. Burze mózgów i wiele godzin warsztatów zaowocowały ciekawym projektem na dużą skalę.

    Lepsza komunikacja, większy komfort klientów

    Celem zmian była przede wszystkim lepsza komunikacja i zwiększenie komfortu klientów podczas korzystania z urządzeń. Jak to osiągnęliśmy? Nowym, czytelniejszym układem ekranów, zmianą kolorystyki – czarne napisy na białym tle – i prostym językiem. Prezentujemy również zdjęcia, aby wywoływać pozytywne emocje u klientów.

    Dzięki odpowiednim komunikatom zachęcamy klientów do korzystania z aplikacji mobilnej oraz do bycia eko dzięki niepobieraniu z urządzenia papierowych wydruków potwierdzających transakcje. Wprowadzone zmiany pozwoliły na zachowanie spójności z pozostałymi punktami styku klientów z naszym bankiem – wizualizacją w miejscach spotkań i wyglądem aplikacji. Zmiany wdrażaliśmy na urządzeniach stopniowo, zaczynając w połowie sierpnia, i dotyczą one wszystkich typów transakcji możliwych do wykonania w całej sieci urządzeń z logo ING.

    W trakcie opracowywania nowego flow projekt został rozbudowany o komunikaty w języku ukraińskim oraz wymaganą kontrolę limitów dla klientów ukraińskich.

    Klienci już wiedzą

    O nowym stylu ekranów poinformowaliśmy naszych klientów na kilka sposobów:

    • na stronie internetowej – wyszukiwarka bankomatów/wpłatomatów,
    • w Moim ING,
    • na ekranach LCD w miejscach spotkań,
    • w Wirtualnym Asystencie,
    • na ekranie powitalnym bankomatu/wpłatomatu.

    Bardzo dziękujemy za wsparcie i współpracę przy projekcie pracownikom: Tribe Customer Interactions, Centre of Expertise Doświadczeń Klientów, Tribe Digital Transformation, Centre of Expertise Communication and Brand Experience i Tribe Cash Management oraz dwóm dostawcom – firmom ITCard i NCR.

    Katarzyna Kardasz, Tribe – Obsługa Gotówki i Płatności