Archiwum numerów

    E-commerce dla początkujących i zaawansowanych Bramka płatnicza imoje

    Z bankiem na ty Autor : Karolina Karwacka 5 minut czytania

    Nic już nie zatrzyma cyfrowej transformacji handlu. Gołym okiem widać, a i potwierdzają ten trend badania, że coraz chętniej i częściej dokonujemy transakcji przez internet. Nasz bank trzyma rękę na pulsie, a produktem, który oferujemy do bankowych płatności online (z powodzeniem), jest imoje. 

    E-commerce to nic innego jak handel elektroniczny, czyli taki, który jest prowadzony w internecie. Towary lub usługi są zamawiane i opłacane online i dostarczane pod same drzwi lub do wybranego punktu odbioru. 

    Trzeba trzymać rękę na pulsie

    Najpopularniejszą formą handlu elektronicznego jest powszechnie znany sklep internetowy. Możemy także kupować w internecie na portalach aukcyjnych, serwisach ogłoszeniowych, marketplace’ach lub w mediach społecznościowych. Nowo powstające platformy czy aplikacje to nowe okazje do sprzedaży online. Podążanie za rozwojem technologii i usług wspierających tworzących przewagi konkurencyjne wymaga stałego trzymania ręki na pulsie. 

    Coraz więcej klientów e-commerce 

    W ubiegłym roku zarówno polski, jak i światowy rynek e-commerce doświadczyły wielkoskalowej ekspansji. Miała na to wpływ pandemia i wprowadzane restrykcje dotyczące prowadzenia działalności offline, a także postępujący trend digitalizacji biznesu. Cyfrowa transformacja objęła wiele gałęzi gospodarki dotychczas opornych pod tym względem. Przyciągnęła też wielu nowych klientów do e-commerce. 
    W najbliższych latach wartość rynku e-handlu będzie systematycznie rosła dzięki trwałemu wzrostowi liczby użytkowników oraz rosnącej wartości wydatków. Możemy spodziewać się średniorocznego wzrostu na poziomie 12 proc. oraz prognozowanej wartości polskiego rynku e-commerce na poziomie 162 mld zł w 2026 roku (źródło: Raport PwC „Strategie, które wygrywają”, 2021).

    Warto orientować się w branży

    Obecnie niemal 85 proc. Polaków deklaruje, że zakończenie pandemii nie wpłynie na zmniejszenie przez nich częstotliwości dokonywania zakupów online. Ponad 74 proc. polskich konsumentów ma zamiar utrzymać tę wartość na podobnym poziomie, a 10 proc. zamierza kupować online coraz częściej (źródło: Raport PwC „Strategie, które wygrywają”, 2021).

    Niemal 85 proc. Polaków deklaruje, że zakończenie pandemii nie wpłynie na zmniejszenie przez nich częstotliwości dokonywania zakupów online.

    Rosnąca liczba konsumentów wybierających kanał online świadczy także o wzroście liczby sprzedawców, którzy decydują się na przeniesienie sprzedaży w świat e-commerce, gdzie konkurencja jest coraz większa i toczy się wyścig o lojalność klienta. A zatem warto orientować się w branży oraz być świadomym tego, w jaki sposób ING w niej funkcjonuje i jakie korzyści oferuje klientom. 

    Z imoje klienci mogą wybierać

    Nasz bank działa w branży handlu online, umacniając pozycję na rynku oraz popularność produktu imoje. Ten produkt to pierwsze bankowe płatności online skierowane dla sklepów internetowych w Polsce. Z bramką płatniczą imoje klienci wszystkich banków mogą wybierać najwygodniejszą dla nich metodę płatności, czyli:

    • BLIK,
    • e-przelewy (Pay by link),
    • karty płatnicze (Visa i Mastercard, debetowe i kredytowe) oraz GooglePay,
    • płatności odroczone Twisto „Kup teraz i zapłać za 30 dni” (a już niedługo – imoje płacę później).

    Aby zacząć korzystać z imoje, wystarczy…

    Mieć konto firmowe w ING i samodzielnie złożyć wniosek w Moim ING lub odezwać się do swojego doradcy. Jedyną opłatą, jaką klient ponosi za korzystanie z imoje, jest prowizja 1,4 proc. za przeprocesowane transakcje. Wychodząc z inicjatywą wspierania młodych biznesów oraz przedsiębiorców, dla nowych klientów oferujemy promocję: 3 miesiące za 0 proc.

    Wpadnij na szkolenie e-commerce

    Wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej na temat e-commerce, zachęcamy do odwiedzenia platformy ILC, gdzie działa Akademia e-commerce oraz dostępne są wartościowe szkolenia produktowe o imoje.

    1. Akademia e-commerce Tu poznasz między innymi rodzaje platform e-commerce, kluczowe wskaźniki sklepu internetowego, ciekawe aspekty związane z e-commerce oraz produktem imoje, a także dowiesz się, jak budować reklamę w internecie. 
    2. Szkolenie podstawoweDzięki temu kursowi zapoznasz się z bramką płatności imoje, naszą promocją oraz dowiesz się, gdzie znaleźć przydatne materiały i informacje.
    3. Szkolenie średniozaawansowaneTen kurs opowiada, czym jest e-commerce, jakie zaawansowane możliwości i funkcjonalności oferuje nasza bramka płatności imoje. Ponadto poznasz naszą konkurencję na rynku płatności online oraz przeczytasz o naszej promocji.
    4. Szkolenie zaawansowane
      Po ukończeniu tego kursu (oprócz zdobycia wszystkich podstawowych informacji) będziesz wiedział, czym charakteryzują się poszczególne platformy e-commerce oraz jak można reklamować sklep internetowy. 

    Więcej szczegółowych informacji o produkcie znajdziesz w Kindze, wpisując hasło „imoje”. To samo hasło wpisane w ILC poprowadzi Cię do opisanych wyżej szkoleń.

    Karolina Karwacka, Tribe – Innovation Lab