Archiwum numerów

    Dzień dobry INGZapraszamy na „Dzień z pasją”

    Między nami Autor : Aneta Wiącek 10 minut czytania

    Lubisz oglądać telewizję śniadaniową? Dynamiczna, lekka, inspirująca formuła programu przyciąga miliony widzów – jedni czekają na ulubionych prowadzących lub kącik kulinarny, inni – na przegląd prasy lub najświeższe wiadomości. Postanowiliśmy i my z tego pomysłu skorzystać i właśnie taki telewizyjny format zaproponowaliśmy w Sales & Services na tegoroczny „Dzień z pasją”.

    Tegoroczny „Dzień z pasją” odbył się wirtualnie. Motywem przewodnim był mózg, a spotkanie przebiegło pod hasłem „Kreatywnie połączeni”. O jakość i aspekty wizualne zadbaliśmy wspólnie z agencją Allegro Brand. Podczas programu koncentrowaliśmy się wokół naszych specjalizacji: Pomagam mieszkać lepiej, Pomagam dbać o finansową przyszłość i Pomagam w codziennym bankowaniu. Jak co roku była to okazja, aby spotkać się w szerokim gronie i porozmawiać o tym, co nas łączy. Uczestnicy spotkania już nazywają nasz program „Dzień dobry ING”.

    „Dzień z pasją”  – trochę liczb

    „Dzień z pasją” to wydarzenie, które już trzeci rok z rzędu gromadzi pasjonatów z Sales & Services.

    Nasza ramówka

    1. Poranne gotowaniePodobnie jak w telewizji śniadaniowej zaczęliśmy od porannego gotowania. Kucharzami byli nasi Chapter Leadzi i specjaliści z miejsc spotkań. Całość okraszona była merytoryką – z dr Joanną Podgórską rozmawialiśmy o tym, które składniki w diecie są przyjazne dla naszego organizmu, a zwłaszcza dla mózgu. 
    2. Przerwa na fitnessPo wspólnym gotowaniu i zajadaniu nastąpiła przerwa na fitness. Pasjonaci pływania, biegania, tańca i triathlonu z ING zadbali o to, żebyśmy poruszali się przed komputerami. Sprawdziliśmy nawet, jak proste ćwiczenia przy laptopie mogą wzmocnić naszą koncentrację i poprawić sylwetkę. Każdy uczestnik otrzymał sprzęt sportowy, który mógł wykorzystać podczas nieco bardziej zaawansowanych ćwiczeń. 
    3. Przegląd prasyZaproponowaliśmy też profesjonalny przegląd prasy. Poprowadziły go nasze koleżanki z gospodarzem programów popularnonaukowych Radkiem Brzózką. Rozmawialiśmy m.in. o ciekawostkach na rynku hipotecznym, inwestycyjnym oraz technologicznym w bankowości codziennej.
    4. Najświeższe informacjeJak w prawdziwej telewizji nie mogliśmy się obyć bez programu informacyjnego. Poznaliśmy nasze wyniki biznesowe za ostatnie miesiące we wszystkich specjalizacjach i kanałach obsługi. Co dwie minuty udzielamy kredytu hipotecznego w ING. W tym roku zachęciliśmy do inwestowania ponad 30 tysięcy nowych klientów. Już dziewięciu z dziesięciu nowych klientów wychodzi z naszego banku z aktywną aplikacją MojeING.
    5. Rozmowa DniaZaprosiliśmy ekspertów z ING i NN Investment Partners TFI do Rozmowy Dnia. W naszym katowickim studiu podczas dyskusji w lekkiej formule dowiedzieliśmy się, co w trawie piszczy. Co w tym roku już za nami, a co przed nami w szeroko rozumianej bankowości – od cyberbezpieczeństwa przez CX, giełdę, ubezpieczenia aż po nowoczesne systemy płatności.

    „Dzień z pasją” to prawdziwe święto pasji.

    Neuromarketing, hobby i sztuka improwizacji

    Wysokie noty od uczestników otrzymał dr Adam Zemełka, który tłumaczył, czym jest neuromarketing, czyli co stoi za decyzjami zakupowymi klientów, czy mamy w sobie skłonność do ryzyka i czym jest paradoks Allais. Dowiedzieliśmy się, jak działa mózg i jak to się dzieje, że nasza podświadomość wybiera za nas. „Dzień z pasją” był prawdziwym świętem pasji. Uczestnicy opowiadali o swoim hobby. Kilkoro przesłało nawet krótkie wideo. Prawdziwą sztuką treningu mózgu okazała się sztuka improwizacji. Pokaz mistrzów tego gatunku, czyli grupy AD HOC, we współpracy z naszymi koleżankami i kolegami rozbawił nas do łez.

    Dziękujemy uczestnikom programu i wszystkim tym, bez których tegoroczny „Dzień z pasją” by nie powstał.

    Aneta Wiącek, Natalia Odrobińska, Expert Team Projektowanie wiedzy i umiejętności, Pion Klientów Detalicznych