Maławielka zmianaKwota deklarowana
Od kilku miesięcy klienci, zanim zdeponują swoje pieniądze w urządzeniu, widzą na ekranie prośbę o wpisanie dokładnej kwoty swojej wpłaty – kwoty deklarowanej. Z pozoru mała zmiana poprawiła komfort korzystania z urządzeń, ale to dopiero początek!
Zanim pieniądze trafią do wpłatomatu, klienci muszą je przeliczyć, a przy okazji wyprostować, wyjąć papierki, gumki, spinacze i inne przedmioty, które mogły znaleźć się między banknotami. Dzięki temu zapewniamy klientom większą niezawodność i dostępność urządzenia.
Mniej awarii
Początkowo zmiana budziła zdziwienie klientów, jednak przypominamy i podkreślamy, że jej oczekiwanym efektem jest poprawa jakości wpłacanych banknotów, a przede wszystkim większa dostępność urządzeń – mniej awarii.
Dzięki kwocie deklarowanej znacznie usprawniliśmy proces reklamacyjny.
Korzyści dla wszystkich
Dzięki kwocie deklarowanej znacznie usprawniliśmy proces reklamacyjny. Podanie kwoty deklarowanej w momencie wpłaty pozwala skrócić czas obsługi reklamacji – klient szybciej otrzymuje odpowiedź z propozycją rozwiązania. Korzyścią jest też potencjał uznania warunkowego, kiedy klient potrzebuje gotówki tu i teraz, a reklamacja jest jeszcze w analizie. Jednocześnie kwota deklarowana wpłaty powinna zmniejszyć liczbę składanych reklamacji, a co za tym idzie, wpłynąć na lepszą jakość świadczonych usług i większe zadowolenie klientów. Rozwiązanie wprowadziliśmy we wszystkich wpłatomatach z logo ING i Planet Cash.
Katarzyna Kardasz, Pion COO - Operacje Klient Detaliczny