Nowy wymiartransakcji Aplikacja CashING
W sieci detalicznej od jakiegoś czasu stopniowo wydzielamy obsługę kasową i otwieramy Punkty Obsługi Kasowej. W kwietniu zakończyliśmy wdrożenie nowej aplikacji CashING, która służy do realizacji transakcji gotówkowych i wspiera naszą strategię gotówkową.
Projektując aplikację CashING, postawiliśmy na digitalizację, maksymalne usprawnienie pracy specjalistów oraz skrócenie czasu obsługi. Zintegrowaliśmy ją z innymi systemami, tak aby specjaliści mogli dysponować wiedzą pozwalającą na realizację transakcji kompleksowo, bez konieczności korzystania z innych systemów. CashING zawiera również informacje z wielu kanałów, np. awizacje wypłat gotówki. A dodatkowo – kilka ról dla różnych grup użytkowników. Pozwalają one nie tylko na realizację transakcji, lecz także na sprawny proces kontrolny. Wiele danych uzyskało formę cyfrową, a ta umożliwiła dedykowanym użytkownikom swobodny dostęp i przepływ informacji.
Początki w ciężkich czasach
Wdrożenie aplikacji przypadło w trudnym czasie pandemii, dlatego proces szkoleń specjalistów musiał zostać dostosowany do nowych okoliczności. W tym celu przygotowaliśmy serwis szkoleniowy będący lustrzanym odbiciem aplikacji, w którym specjaliści mogli zapoznać się z jej strukturą oraz wykonywać transakcje testowe.
Aplikacja CashING pomaga w szybszej obsłudze kasowej. Poza tym jest bardzo intuicyjna, czuwa nad bezpieczeństwem w trakcie realizacji transakcji, np. informując o przekroczonych limitach. Po obsłudze klienta zamyka się okno danego klienta, co uniemożliwia wykonanie pomyłkowej transakcji.
specjalista
Nastawieni na eko
Coraz częściej myślimy o tym, jaki jest nasz wpływ na środowisko i czy istnieje jakiś sposób, aby pozostawiany przez nas ślad był jak najmniejszy. Przystępując do projektowania, również my jako bank szukamy efektywnych i przejrzystych rozwiązań, które pozwolą nam aktywnie wspierać tę ideę. Postawiliśmy sobie za cel eliminację papierowego obrotu dokumentów, będących konsekwencją realizowanych transakcji gotówkowych. To wyzwanie miało dwa wymiary: całkowitą cyfryzację dokumentu i podpisu towarzyszącego transakcji gotówkowej oraz zaprzestanie wydawania klientom papierowych potwierdzeń realizacji transakcji wszędzie tam, gdzie jest to prawnie dopuszczalne. Aby to osiągnąć, wdrożyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu zastępujemy papierowy dokument potwierdzenia transakcji dokumentem elektronicznym. Udostępniamy go klientowi bezpośrednio na tablecie, tzw. signature pad.
Poprzez wprowadzenie tabletów nie generujemy już tylu dokumentów do archiwizacji, a więc jest eko i wygodnie zarazem :)
specjalista
Pierońsko gryfne tablety
Klient odręcznie składa podpis na elektronicznym dokumencie, który następnie jest integrowany i zapisywany w formie cyfrowej. W określonych sytuacjach klient otrzymuje wydruk dokumentu jako potwierdzenie zrealizowanej transakcji. W przypadku transakcji wpłaty/wypłaty własnej potwierdzenie drukowane jest tylko na prośbę klienta.
Jerona, jakie mocie pierońsko gryfne tablety.
klient
Oszczędzamy czas, pieniądze i drzewa!
W efekcie wyeliminowaliśmy prawie całkowicie proces wydruku i archiwizacji dokumentów w wersji papierowej po stronie banku, transakcje przebiegają szybciej, a klienci nie otrzymują już niepotrzebnej makulatury. Oszczędzamy więc czas, pieniądze oraz – co najważniejsze – drzewa!
W końcu megapozytywne zaskoczenie z tymi tabletami. Brawo ING!
klient
Realizacja tego wyzwania możliwa była dzięki zaangażowaniu i wsparciu wielu jednostek banku. Bardzo dziękujemy za współpracę :)
Monika Łogożny-Rumpel, Tribe – Obsługa Gotówki i Płatności