Świętujemy 10. rocznicę Akademii ProcesówPion COO
Dokładnie dekadę temu rozpoczęła się pierwsza edycja Akademii Procesów, rocznego programu rozwojowego dla pracowników Pionu Operacji. Celem programu było przygotowanie pracowników do pełnienia roli liderów procesów.
Z każdego istniejącego wówczas departamentu z ponad tysiąca osób wybraliśmy po dwie, które w trwającym prawie rok programie przeszły szereg szkoleń. Uczestnicy wzięli udział w warsztatach, debatach i spotkaniach z dyrektorami banku oraz odbyli staże w kluczowych projektach dla banku.
Stosując metodę 70/20/10 (70% praktyka – 20% mentoring – 10% szkolenia i kursy), zdobyliśmy wiedzę, którą od lat wykorzystujemy w rozwoju procesów na rzecz klienta.
Akademia to otwarcie na ogromne możliwości
Akademia dała nam ogromne możliwości. Wyszliśmy ze swojej strefy komfortu, ale warto było. Dziś pełnimy funkcje i role Product Area Leada, Product Ownera, Change Managera czy Scrum Mastera.
Uczestnicy Akademii Procesów: Marzena Mikucka, Ilona Jezierska, Anna Walas, Kinga Szymczak, Aleksandra Sibon, Natalia Zych, Jacek Kozłowski, Zyta Gizler, Marta Markowicz.
Ilona Jezierska, Tribe – Bankowość Codzienna