Z nami łatwo otworzyć konto „na selfie”ING Express
„Na selfie” – tak może klient otworzyć konto w punkcie ING Express. Proces jest nowoczesną alternatywą dla tradycyjnych metod zawarcia relacji. Klient sam wypełnia wniosek o konto na swoim telefonie i rozpoczyna bankowanie w aplikacji, tzw. self serwis.
Naszym celem jest, aby proces był jak najlepszy. Wiemy, że nikt nie jest w stanie dać nam lepszych wskazówek do projektowania i usprawniania procesu niż sam klient, który jest jego odbiorcą. Dlatego też wychodzimy zza biurka i stajemy tam, gdzie możemy bezpośrednio obserwować przebieg procesu. Aby obserwować „oczami klienta”, jak przebiega nasz proces selfie, rozpoczęliśmy cykl wizyt w punktach ING Express.
Śledzimy proces i pozyskujemy spontaniczny feedback
Dzięki uprzejmości klientów mogliśmy na bieżąco nie tylko śledzić, jak przebiega otwarcie konta metodą na selfie, lecz także pozyskać spontaniczny feedback. Klienci zwracali uwagę na łatwość i intuicyjność procesu, przyjazny interfejs, a także docenili, że mogą od początku do końca samodzielnie otworzyć konto. Pozyskaliśmy też sugestie, co możemy usprawniać w procesie.
Proces fajny i ma duży potencjał.
Przedstawiciel z Poznania
Wartościowe spotkania
W tym półroczu gościliśmy w dziewięciu punktach sprzedaży ING Express zlokalizowanych w galeriach handlowych w Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu. Z każdą taką wizytą za każdym razem przekonujemy się, jak dużą wartością jest takie spotkanie. Oprócz wzajemnego poszerzania świadomości, wymiany doświadczeń i budowania relacji z przedstawicielami pozyskaliśmy wiele insightów, które sprawią, że nasze procesy staną się jeszcze prostsze i przyjaźniejsze dla klientów. Każde takie spotkanie przynosi nam nowe obserwacje i wskazuje obszary do pracy z procesem selfie.
Duża wartość, kiedy klient od początku bankowania uczy się self serwisu.
Przedstawiciel z Krakowa
Spotkania w punktach sprzedaży ING Express dają nam nieocenioną wartość, dzięki czemu cały czas możemy rozwijać procesy i potwierdzać, że idziemy w dobrym kierunku. Dlatego nie zamierzamy poprzestać na tym działaniu – kolejne wizyty już w planach.
Ilona Jezierska, Tribe Daily Banking
Katarzyna Siwek, Super Circle Kanały Zewnętrzne