Oszczędności to więcej wolności i możliwości!Kampania „Co daje nam wolność”
Pewnie nieraz zastanawialiście się: Co daje nam wolność? Odpowiedź na tak postawione pytanie, wbrew pozorom, nie jest prosta i oczywista. W naszej kampanii „Co daje nam wolność” skłaniamy do refleksji i podpowiadamy, że wolność wyboru mogą nam zapewnić oszczędności.
Nasza kampania oszczędności to swego rodzaju manifest wolności – wartości, która w ostatnim czasie ma coraz większe znaczenie. W naszym spocie poprzez pytania o różne aspekty wolności skłaniamy klientów do refleksji.
Warto oszczędzać na niepewne czasy
Żyjemy w czasach dużej zmienności i niepewności. Badania pokazują, że brak stabilizacji odczuwa aż 89 proc. badanych, a 87 proc. straciło poczucie kontroli i wpływu na otaczającą rzeczywistość.
Pamiętajcie, że im więcej mamy możliwości (dzięki oszczędnościom), tym łatwiej możemy realizować swoje ambicje i marzenia.
Byliśmy ciekawi, czy i Wy zgadzacie się ze stwierdzeniem, że oszczędności dają wolność. Okazało się, że zdecydowana większość z Was ma bardzo podobne odczucia. A to świetnie się składa, bo w naszej kampanii zachęcamy wszystkich do oszczędzania. Dlaczego? Bo oszczędności zapewniają nie tylko tak ważne w niepewnych czasach poczucie bezpieczeństwa, kontroli i wpływu, lecz także dają więcej możliwości. I jest jeszcze jedna rzecz, która nas bardzo cieszy – takie same przemyślenia ma aż 85 proc. Polaków!
Wyniki głosowania na Yammerze
Lena Karyś, Centre of Expertise Communication and Brand Experience