Jesteśmy trendsetterem technologii, formatów i contentu!Power of Content Marketing Awards 2021
Wydarzenia
Autor
:
Redakcja
5 minut czytania
Otrzymaliśmy Grand Prix w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Nasz bank został uznany za trendsettera technologii, formatów i contentu. Otrzymaliśmy także 9 nagród za projekty, w tym aż 7 złotych.
Konkurs Power of Content Marketing jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od trzynastu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Inicjatywy i projekty dla pracowników ING Banku Śląskiego są od wielu lat nagradzane w tym prestiżowym konkursie, a nagroda główna Grand Prix trafiła do banku po raz drugi.
Inicjatywy i projekty ING nagrodzone w konkursie POCMA 2021:
- „Po prostu ING – Culture Book" – ZŁOTO
Kategoria: Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie) - „Baśka", magazyn pracowników ING Banku Śląskiego – ZŁOTO
Kategoria: Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1000 egzemplarzy - Aktywna przerwa w ING – ZŁOTO
Kategoria: Komunikacja wideo dla pracowników - „Od Kuchni" – Pracownicy ING wspólnie gotują online – ZŁOTO
Kategoria: Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów - W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID-19 – ZŁOTO
Kategoria: Projekt komunikacji wewnętrznej (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią) - Do Your Thing – WYRÓŻNIENIE
Kategoria: Projekt content marketigowy dla pracowników (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji) - Społeczność ING jako przestrzeń wiedzy dla klientów – ZŁOTO
Kategoria: Portal tematyczny dla klientów - Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematach – ZŁOTO
Kategoria: Infografika jako narzędzie komunikacji - Porozmawiajmy o pieniądzach – SREBRO
Kategoria: Podcast/Audiobook dla klientów
Redakcja