Archiwum numerów

    Naszamisja Turbo

    Z bankiem na ty Autor : Bartosz Sańpruch 5 minut czytania

    W strategii naszego banku szczególne miejsce zajmuje wspieranie klientów w podejmowaniu świadomych decyzji finansowych. W świecie inwestycji ta świadomość nabiera szczególnego znaczenia. Ważna jest też edukacja, która od dawna jest mocną stroną ING. Naszą misję realizujemy, m.in. współpracując z autorem bloga „Humanista na giełdzie”.

    Pod koniec 2020 roku zabraliśmy się do rozbudowywania strony www.ingturbo.pl o kolejne materiały. Nawiązaliśmy współpracę z Radkiem Chodkowskim, influencerem, autorem bloga inwestycyjnego „Humanista na giełdzie”. Z Radkiem współpracowaliśmy już wcześniej, ale tym razem przygotowaliśmy nowe formaty. Pod koniec zeszłego roku przygotowaliśmy krótki film szkoleniowy wyjaśniający, czym są certyfikaty Turbo. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem sześciu kolejnych nagrań skupiających się na poszczególnych elementach konstrukcji certyfikatów. Dzięki tego typu współpracy mamy możliwość dotarcia do szerszego grona klientów, równocześnie dostarczając im wartościowych materiałów edukacyjnych, dzięki którym będą mogli świadomie podejmować decyzje inwestycyjne.

    Klient zawsze był w centrum naszej uwagi 

    Dlatego też zawsze dbaliśmy o to, aby dostarczać mu praktycznej i aktualnej wiedzy:

    • organizujemy coroczną Grę Inwestycyjną. Dzięki niej każdy może spróbować swych sił w inwestowaniu na platformie demo;
    • na stronie ingturbo.pl zamieściliśmy sekcję, w której odpowiadamy na pytania dotyczące certyfikatów Turbo, które najczęściej zadają nam inwestorzy.

    O tym, jak połączyliśmy dobry produkt ING ze znajomością potrzeb inwestorów indywidualnych, o wspólnej misji ING i influencera, rozmawiamy z autorem bloga „Humanista na giełdzie”, Radkiem Chodkowskim.

    Jak zaczęła się Twoja współpraca z ING? 

    Współpracę z marką ING realizuję już od kilku lat. Początkowo była to jedynie promocja Gry Inwestycyjnej, ale z czasem przełożyła się na szerszy zakres tematyczny. Mamy już na koncie udane projekty przy dwóch konferencjach Invest Cuffs oraz regularne działania związane z promowaniem certyfikatów Turbo. Obecnie realizujemy serię nagrań przybliżających inwestorom praktyczne aspekty handlu certyfikatami. Pierwszy film można już oglądać na YouTube.
    Dodatkowo na stronie ingturbo.pl raz w miesiącu ukazuje się mój artykuł, w którym poruszam wybrany aspekt dotyczący bieżącej sytuacji na rynkach finansowych.

    Jaką widzisz wartość we współpracy z ING?

    Dla mnie jako blogera szczególnie wartościowym aspektem tej współpracy jest fakt, że certyfikaty Turbo są instrumentami, z których korzystam w moim codziennym inwestowaniu. Pozwoliło mi to na lepsze ich poznanie. Dzięki temu materiały, które tworzę, powstają na podstawie własnych doświadczeń, a nie tylko samej teorii.

    Połączenie dobrego produktu ze znajomością potrzeb inwestorów indywidualnych jest przykładem udanej współpracy marki ING z influencerem.

    Jak oceniasz wspólne działania z ING w roku 2021?

    Tegoroczne działania są szczególnie istotne. Prócz formy tekstowej i graficznej obejmują także format wideo w postaci cyklu nagrań prezentującego różne elementy działania i notowań certyfikatów Turbo. Jest to dla mnie nowe, cenne doświadczenie, które traktuję do pewnego stopnia jako wyzwanie. Dzięki temu, że materiały tworzymy wspólnie, poznaję warsztat pracy kolegów z ING, z którymi uzgadniamy zakres merytoryczny każdej części. To zdrowe połączenie dobrego produktu ze znajomością potrzeb inwestorów indywidualnych jest przykładem udanej współpracy marki z influencerem.

    Bartosz Sańpruch, Nowe Usługi S.A.