Z INGą szybciej, sprawniej, wygodniejWirtualne wsparcie dla pośredników
Pamiętacie, jak bohaterowie „Seksmisji” obudzili się w przyszłości i byli zaskoczeni zmienionym światem? Co jak co, ale my nie przesypiamy tego, co dzieje się w świecie konsumentów. Szybko reagujemy na zmieniający się rynek i potrzeby naszych klientów.
W CoE Pomagam Mieszkać Lepiej współpracujemy z pośrednikami, którzy sprzedają kredyty hipoteczne i pożyczki gotówkowe. Nasi partnerzy często spotykają się z klientami o niestandardowych porach dnia i szukają rozwiązań dla ich skomplikowanych sytuacji z wnioskiem kredytowym. Aby mieć możliwość realizacji swoich potrzeb na odległość, chętniej wybierają kanały online – ze względu na wygodę tego rozwiązania.
Wirtualny asystent jest kobietą
Chcemy, aby nasz klient otrzymywał rzetelną informację o naszych produktach. Dlatego postanowiliśmy skupić się na edukowaniu naszych partnerów. Szukaliśmy miejsca, w którym pośrednik mógłby szybko sprawdzić odpowiedzi na nurtujące go pytania. Zainspirowani KINGą postanowiliśmy stworzyć jej odpowiednik, czyli INGę. :)
Zainspirowani KINGą postanowiliśmy stworzyć jej odpowiednik, czyli INGę. :)
INGa – kto pyta, nie błądzi
INGa wspiera nas od roku w zakresie wszystkich produktów kredytowych dostępnych dla pośrednika. Wyposażona jest w wiedzę produktową i procesową o kredytach hipotecznych, pożyczkach gotówkowych i kredytach firmowych. Pośrednik samodzielnie, „tu i teraz”, znajduje odpowiedź na swoje pytanie, co jest szczególnie ważne, kiedy klient siedzi przy jego biurku. Wirtualna asystentka ułatwia jego pracę – z nią jest szybciej, sprawniej i wygodniej. Nasz partner może zapytać ją o wszystko przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.
Tak o INdze mówią nasi partnerzy:
-
„Inga jest dobrym narzędziem, gdy potrzebujemy szybko uzyskać informacje”.
-
„Muszę przyznać, że faktycznie to świetne narzędzie. Znaleźliśmy tam odpowiedzi na wszystkie, jak dotąd, pytania, również te „egzotyczne”. Jak dotychczas nie było – czy u Was, czy gdziekolwiek indziej – tak kompletnej bazy wiedzy (czy to w formie podobnego systemu, czy w procedurach), gdzie nie trzeba się posiłkować mailowymi zapytaniami merytorycznymi przy sprawach zawiłych i nietypowych”.
-
„INGa jest dostępna przez 24 godziny, można jej zadać pytanie o każdej porze. To na pewno jej zaleta. Bywa pomocna szczególnie przy prostych pytaniach. Wtedy spisuje się wyśmienicie”.
INGa w liczbach
- Współpracujemy z prawie 11 000 pośredników.
- INGa zna odpowiedź na ponad 900 pytań.
- Dziennie odpowiada średnio na 320 pytań. Ogromną zaletą INGi jest to, że może wspierać kilka, a nawet kilkadziesiąt osób jednocześnie. Jej rekord to jednoczesna pomoc 43 pośrednikom.
- INGa zna odpowiedź na 93% zadawanych jej pytań.
- Ponad 60% pytań do INGi to pytania merytoryczne; przeważają pytania dotyczące kredytów hipotecznych.
INGa ma apetyt na więcej
Nasza wirtualna asystentka na tym nie poprzestaje. Ma apetyt na więcej, dlatego pomagamy jej się rozwijać i na bieżąco uczyć nowych zagadnień. Nie ukrywamy, że jest dla nas dużą pomocą. Odciąża ruch połączeń przychodzących w tematach produktowych, dzięki czemu jesteśmy w stanie skupić się na wspieraniu wniosków w procesie. Można z niej korzystać w każdej chwili, po prostu klikając w link: https://inga.ingbank.pl
Anna Nogły, Agnieszka Czaicka, Magdalena Makulska, Aleksandra Pałgan, Michał Przesór, Tomasz Kochański, Pion Klientów Detalicznych