Archiwum numerów

    Z INGą szybciej, sprawniej, wygodniejWirtualne wsparcie dla pośredników

    Z bankiem na ty Autor : Anna Nogły 5 minut czytania

    Pamiętacie, jak bohaterowie „Seksmisji” obudzili się w przyszłości i byli zaskoczeni zmienionym światem? Co jak co, ale my nie przesypiamy tego, co dzieje się w świecie konsumentów. Szybko reagujemy na zmieniający się rynek i potrzeby naszych klientów.

    W CoE Pomagam Mieszkać Lepiej współpracujemy z pośrednikami, którzy sprzedają kredyty hipoteczne i pożyczki gotówkowe. Nasi partnerzy często spotykają się z klientami o niestandardowych porach dnia i szukają rozwiązań dla ich skomplikowanych sytuacji z wnioskiem kredytowym. Aby mieć możliwość realizacji swoich potrzeb na odległość, chętniej wybierają kanały online – ze względu na wygodę tego rozwiązania.

    Wirtualny asystent jest kobietą 

    Chcemy, aby nasz klient otrzymywał rzetelną informację o naszych produktach. Dlatego postanowiliśmy skupić się na edukowaniu naszych partnerów. Szukaliśmy miejsca, w którym pośrednik mógłby szybko sprawdzić odpowiedzi na nurtujące go pytania. Zainspirowani KINGą postanowiliśmy stworzyć jej odpowiednik, czyli INGę. :) 

    Zainspirowani KINGą postanowiliśmy stworzyć jej odpowiednik, czyli INGę. :)

    INGa – kto pyta, nie błądzi 

    INGa wspiera nas od roku w zakresie wszystkich produktów kredytowych dostępnych dla pośrednika. Wyposażona jest w wiedzę produktową i procesową o kredytach hipotecznych, pożyczkach gotówkowych i kredytach firmowych. Pośrednik samodzielnie, „tu i teraz”, znajduje odpowiedź na swoje pytanie, co jest szczególnie ważne, kiedy klient siedzi przy jego biurku. Wirtualna asystentka ułatwia jego pracę – z nią jest szybciej, sprawniej i wygodniej. Nasz partner może zapytać ją o wszystko przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

    Tak o INdze mówią nasi partnerzy: 

    1. „Inga jest dobrym narzędziem, gdy potrzebujemy szybko uzyskać informacje”. 

    2. „Muszę przyznać, że faktycznie to świetne narzędzie. Znaleźliśmy tam odpowiedzi na wszystkie, jak dotąd, pytania, również te „egzotyczne”. Jak dotychczas nie było – czy u Was, czy gdziekolwiek indziej – tak kompletnej bazy wiedzy (czy to w formie podobnego systemu, czy w procedurach), gdzie nie trzeba się posiłkować mailowymi zapytaniami merytorycznymi przy sprawach zawiłych i nietypowych”. 

    3. „INGa jest dostępna przez 24 godziny, można jej zadać pytanie o każdej porze. To na pewno jej zaleta. Bywa pomocna szczególnie przy prostych pytaniach. Wtedy spisuje się wyśmienicie”. 

    INGa w liczbach 

    • Współpracujemy z prawie 11 000 pośredników.
    • INGa zna odpowiedź na ponad 900 pytań.
    • Dziennie odpowiada średnio na 320 pytań. Ogromną zaletą INGi jest to, że może wspierać kilka, a nawet kilkadziesiąt osób jednocześnie. Jej rekord to jednoczesna pomoc 43 pośrednikom. 
    • INGa zna odpowiedź na 93% zadawanych jej pytań.
    • Ponad 60% pytań do INGi to pytania merytoryczne; przeważają pytania dotyczące kredytów hipotecznych.

    INGa ma apetyt na więcej

    Nasza wirtualna asystentka na tym nie poprzestaje. Ma apetyt na więcej, dlatego pomagamy jej się rozwijać i na bieżąco uczyć nowych zagadnień. Nie ukrywamy, że jest dla nas dużą pomocą. Odciąża ruch połączeń przychodzących w tematach produktowych, dzięki czemu jesteśmy w stanie skupić się na wspieraniu wniosków w procesie. Można z niej korzystać w każdej chwili, po prostu klikając w link: https://inga.ingbank.pl

    Anna Nogły, Agnieszka Czaicka, Magdalena Makulska, Aleksandra Pałgan, Michał Przesór, Tomasz Kochański, Pion Klientów Detalicznych