Archiwum numerów

    120 minut dla Twojejosobistej marki

    Po godzinach Autor : Teresa Bęben, Agnieszka Żur 5 minut czytania

    Statystyczny Polak spędza w mediach społecznościowych nawet dwie godziny dziennie*. Ten czas dzieli zwykle między różne platformy, takie jak Facebook, Instagram, YouTube czy LinkedIn, łącząc się ze znajomymi i milionami innych użytkowników na całym świecie. Ale czy 120 minut wystarczyłoby, aby zbudować w tych kanałach swoją markę osobistą? Na dobry początek i z naszymi narzędziami – na pewno.

    Winternecie, a w szczególności w mediach społecznościowych, wszyscy jesteśmy osobami publicznymi. Powinniśmy o tym pamiętać nie tylko jako pracownicy ING. Niezależnie od tego, do czego służą Wam media społecznościowe i jak często z nich korzystacie, warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach i dobrych praktykach związanych z naszą obecnością online.

    30 minut dla zasad(y)…

    Z krótkiego szkolenia online „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o social mediach, ale baliście się zapytać” (dostępnego na platformie ILC) dowiecie się m.in.:

    • na co zwrócić uwagę, budując swój wizerunek w sieci, także jako pracownik ING,
    • jak to jest z anonimowością w internecie,
    • o jakich zasadach netykiety powinniśmy pamiętać,
    • gdzie szukać ING w social mediach,
    • z kim rozstrzygać dylematy dotyczące Waszych publikacji.

    40 minut dla profesjonalistów… 

    Medium społecznościowym, które skupia największą sieć profesjonalistów i osób decyzyjnych w jednym miejscu, jest LinkedIn. Nasz bank również ma profil na LinkedIn, gdzie budujemy wizerunek dobrego pracodawcy i eksperta branżowego. Dowiecie się z niego przede wszystkim, jakie inicjatywy podejmujemy w ważnych dla nas obszarach, jak wspieramy klientów firmowych, jak działamy na rzecz środowiska. To również ważne miejsce dla Ciebie jako pracownika.

    Profesjonalny wizerunek to przepustka do wartościowych kontaktów biznesowych i merytorycznych treści.

    Gdy dowiesz się, jak poruszać się w mediach społecznościowych, będziesz mógł razem z nami zbudować tu swój profesjonalny wizerunek. Dla Ciebie może być przepustką do wartościowych kontaktów biznesowych i merytorycznych treści. Na LinkedIn już ponad 2600 naszych pracowników reprezentuje ING. Dołącz do nich, aby dzielić się swoim zaangażowaniem. Niech inni zobaczą, jacy jesteśmy wyjątkowi!
    Na platformie ILC znajdziesz 40-minutowe webinarium, z którego dowiesz się, po co banki prowadzą swoje konta w social mediach, oraz krok po kroku założysz z nami swój profil LinkedIn. W ciągu 40 minut zwrócimy Ci uwagę na kluczowe elementy profilu, które budują wizerunek profesjonalisty, i przeprowadzimy przez towarzyszące im technikalia.

    50 minut na poznawanie LinkedIn... 

    Po przejściu przez te dwa proste szkolenia zostanie Wam 50 minut na poznawanie LinkedIn, wyszukanie stron wartych obserwowania i budowanie swojej sieci kontaktów. Wykorzystajcie je jak najlepiej, a w przypadku pytań piszcie do nas na: socialmedia@ing.pl
     

    …i masz wizytówkę zawodową 

    Przekonani są o tym ci, którzy mieli okazję uczestniczyć w szkoleniu. Swoimi opiniami na ten temat podzielili się na naszej społeczności. Na przykład Paweł Cendrowski, Expert – Private Banking, tak ocenia przebieg szkolenia: „Przełożenie w praktyce na zrozumienie tematyki własnej marki oraz indywidualne wsparcie w jej tworzeniu. Ogromny zasób informacji w zrozumiałej odsłonie”.

    Bardzo ciekawe i inspirujące spotkanie, dzięki któremu już wiem, jak lepiej zaprezentować siebie w sieci. Zdecydowanie polecam ten materiał osobom, które chcą budować własną markę na LinkedInie.
    Mariusz Kraśnicki, Senior Specialist – Private Banking

    Z kolei Ewelina Respondek, Expert – Private Banking, pisze: „Szkolenie bardzo ciekawe i przydatne, zachęciło mnie do głębszego poznania LinkedIn, dało mi szansę na poznanie korzyści z korzystania z tej sieci biznesowej. Otrzymałam także informacje, jak zbudować prawidłowo profil, aby przynosił jak najwięcej korzyści dla mnie i aby osoby zainteresowane współpracą ze mną miały takie informacje o mojej ścieżce zawodowej, które zachęcą je do nawiązania relacji ze mną. Dowiedziałam się, że LinkedIn pozwala na nawiązywanie relacji z osobami z innych firm, poznanie nowych trendów technologicznych, socjologicznych, informacji finansowych, inwestycyjnych oraz umożliwia uczestnictwo w webinariach o różnorodnych tematach, o których pozyskujemy informacje z sieci”. 

    „Szkolenie zainspirowało mnie do bycia aktywnym uczestnikiem przestrzeni LinkedIn i otwarcia się na jego społeczność. Było doskonałym treningiem kształtującym umiejętność korzystania z narzędzia, budowania swojego profesjonalnego wizerunku w sieci. Dzięki LinkedIn mam wizytówkę zawodową, która umożliwia potwierdzenie mojej tożsamości i wiarygodności zawodowej, co jest szczególnie istotne w codziennym biznesie” – to opinia Anny Szędzielorz, Senior Specialist – Private Banking.

    Do zobaczenia w sieci!

    Teresa Bęben, Talent & Employer Branding Expert Team, Agnieszka Żur, CoE Communications and Brand Experience

     

    * Źródło: https://datareportal.com/reports/digital-2021-poland