Wideorozmowa z ekspertem jak spotkanie w cztery oczyKampania kredytu hipotecznego przez wideo
Czy znacie to uczucie, kiedy planujecie przeprowadzkę do nowego wymarzonego domu lub mieszkania? Ekscytacja miesza się z niepokojem i obawami. No i te formalności – urzędy, notariusz, a do tego wszystkiego kredyt hipoteczny. Czy mogłoby być choć trochę łatwiej? U nas tak!
U nas kredyt hipoteczny można załatwić z ekspertem hipotecznym przez wideo. Jak to zrobić? O tym właśnie jest nasza najnowsza kampania, która ruszyła 20 maja.
Wspieramy w każdej decyzji finansowej
Od kilku miesięcy przekonujemy klientów, że Moje ING może być ich asystentem, który dopilnuje dla nich rzeczy ważnych, aby oni mogli skupić się na tych najważniejszych. Podpowiedzi aplikacji w codziennym życiu sprawdzają się doskonale, ale co z tak trudnym tematem jak kredyt hipoteczny? To dla wielu z nas najpoważniejsza decyzja finansowa w życiu.
Od maja 2023 roku klienci (dotychczasowi oraz nowi) mają możliwość zdalnego spotkania z ekspertem hipotecznym ING.
Nie dziwi więc, że 88 proc. ankietowanych Polaków deklaruje potrzebę wsparcia specjalisty przy staraniu o kredyt hipoteczny. Od maja 2023 roku klienci (dotychczasowi oraz nowi) mają możliwość zdalnego spotkania z ekspertem hipotecznym ING. Taka wideorozmowa daje te same możliwości, co spotkanie w cztery oczy w placówce – ekspert nie tylko przedstawi ofertę kredytu, ale dzięki funkcji współdzielenia ekranu pomoże także wypełnić i złożyć wniosek kredytowy.
To wszystko bez potrzeby ściągania dodatkowych aplikacji. Wygodnie, prawda? Klienci entuzjastycznie przyjęli to rozwiązanie – bardzo dobrze oceniają spotkania wideo na temat hipoteki (4,9 przy maksymalnym zadowoleniu 5) i wybierają tę formę spotkania częściej niż spotkania w placówkach bankowych (55 proc. w całej Polsce, a w niektórych regionach nawet ponad 60 proc).
Kampania o dobrze znanych wyzwaniach
W kampanii pokazujemy dwie historie. Pierwsza z nich to sytuacja, w której bohaterowie spotu szukają nowego mieszkania, bo w dotychczasowym przestają się mieścić. To problem dobrze znany wielu z nas. Czasem z mieszkania „wyrastamy”, gdy rodzina się powiększa, innym razem – gdy przestajemy się w nim mieścić z naszą pasją albo potrzebujemy dodatkowej przestrzeni do pracy zdalnej.
W drugim spocie bohater marzy o ciepłym domu. Nikt z nas przecież nie lubi marznąć, ale czy komfortowa temperatura zawsze oznacza wysokie koszty utrzymania? Nie jeśli zdecydujemy się na dom energooszczędny. W obu przypadkach eksperci hipoteczni podpowiadają naszym bohaterom najlepsze rozwiązania.
Do udziału w naszym spocie o domu energooszczędnym zaprosiliśmy znanego sportowca, medalistę mistrzostw świata i olimpijczyka. Poznaliście, kto to? Z kampanią jesteśmy obecni w telewizji, internecie, direct marketingu i oddziałach. Ale jeśli jeszcze nie mieliście okazji zobaczyć spotów, możecie je obejrzeć w ING Today i na naszym kanale na YouTubie.
Korzystając z okazji, dziękuję wszystkim osobom i zespołom zaangażowanym w przygotowanie kampanii, a naszym ekspertom hipotecznym życzę wielu owocnych rozmów!
Małgorzata Rilling, Senior Specialist – Brand Management