Twarzą w twarz w Sales & ServicesDzień z Pasją
Żyjąc w ciągłym biegu, kontaktując się głównie online, doceniamy szczególnie te chwile, kiedy możemy się spotkać i porozmawiać twarzą w twarz. Okazją do takich spotkań był Dzień z Pasją dla wszystkich w Super Circle’u.
Rzeczywistość ostatnich lat ograniczała możliwość spotkań, a komunikacja w większości przypadków przeniosła się do strefy wirtualnej. Tak też było w przypadku specjalistów z Miejsc Spotkań, którzy – tworząc zespół z całym Super Circle’em – znali się z częścią koleżanek i kolegów tylko ze spotkań online. Dzięki organizacji Dnia z Pasją mieliśmy okazję to zmienić.
Dzielimy się wiedzą
W ośmiu lokalizacjach w całej Polsce specjaliści Sales & Services wzięli udział w wyjątkowo ciekawych i inspirujących konferencjach, podczas których mieli okazję spędzić ze sobą czas, poruszyć wiele tematów i wymienić się cennymi doświadczeniami. Gospodarzami spotkań byli Super Circle Leadzi, którzy przeprowadzili specjalistów przez najważniejsze cele i działania Super Circle’a oraz nowy model pracy w ramach Wielokanałowego Miejsca Spotkań.
W świecie pasji
Druga część dnia zaprojektowana przez Centra Eksperckie przeniosła nas w świat każdej pasji. Poznaliśmy trendy rynkowe, aktualności i działania Tribe’ów w zakresie rozwoju oferty i procesów. W pasjach towarzyszyli nam eksperci z Niebezpiecznika.pl, dbając o świadomość zagrożeń w otaczającym nas digitalowym świecie. Prelegenci z Akademii Zdrowego Budownictwa wprowadzili w tajniki odpowiedzialnego budownictwa, a doświadczenie w poruszaniu się na rynkach finansowych wzmocnili goście z Goldman Sachs TFI.
Wasze opinie o spotkaniach
- Wymiana doświadczeń z pasjonatami na żywo w miłym klimacie.
- Moim zdaniem nasze spotkanie miało zbudować poczucie jedności w poszczególnych społecznościach. Ludzie na co dzień pracujący na dwóch odległych krańcach Super Circle’a mieli okazję poznać się i poczuć, że tworzą fajny zespół.
- Spotkanie było na bardzo wysokim poziomie, ale chyba najbardziej podobało mi się to, że w końcu mogłam spotkać i poznać osoby, które do tej pory przez ostatnie kilka lat widywałam tylko na wideo.
Aby każde spotkanie przyniosło uczestnikom jak najlepsze doświadczenia, czuwało nad nim wiele osób z Super Circle i Centrów Eksperckich w Sales & Services. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie. Dziękujemy również za wsparcie i obecność Tribe’ów z Pionu Klienta Detalicznego i zespołowi CoE Communication & Brand Experience. To był fajnie wspólnie spędzony czas.
Jarosław Jasiński, Pion Klientów Detalicznych