Trzeba być eko, man!Kampania ekopożyczki
Na co dzień dokonujemy mnóstwa wyborów – dotyczących drogi do pracy, produktów w sklepie czy wyposażenia swojego domu na lata. Gdy podejmujemy takie decyzje, ważne jest, abyśmy oprócz czynników takich jak budżet, wygoda czy czas brali pod uwagę jeszcze jeden – ekologię. Może się wydawać, że to sprawy drobne, nieistotne z punktu widzenia jednostki, ale warto mieć świadomość, że globalna suma takich działań zaważy na naszej przyszłości.
Pablo – bohater naszej ostatniej kampanii – z ekologią jest za pan brat.
Pablo zmodernizował swój dom – docieplił go i sam produkuje energię ze słońca dzięki solarom na jego dachu. Nawet masło orzechowe, którym smaruje rano kanapki, jest w szklanym słoiku, a nie w plastikowym. Pablo docenia przedsiębiorców, którzy wprowadzają zmiany ekologiczne w swoich firmach.
Bądź jak Pablo!
Karolina Kaleja, Artur Stania, Centrum Eksperckie Communications & Brand Experience