Wholesale BankingTown Hall
Za nami Town Hall Meeting Pionu Wholesale Banking. To już drugie tego typu spotkanie, którego gospodarzem był Michał Mrożek, wiceprezes zarządu banku nadzorujący Pion Wholesale Banking.
Tym razem wydarzenie miało formę całkowicie online, a wzięło w nim udział ponad 150 osób – wśród nich pracownicy pionu oraz zaproszeni goście ze współpracujących obszarów. Na początku spotkania Michał Mrożek odniósł się do czerwcowego powrotu do biur. Podkreślał, jak ważne jest ostrożne powracanie do modelu pracy, w którym możliwe będzie ponowne nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z innymi pracownikami i klientami.
O perspektywach gospodarczych i rynkowych
W kolejnej części Michał mówił na temat perspektyw gospodarczych oraz rynkowych w zakresie makro, na które składa się wiele elementów, takich jak koniec recesji w pierwszym kwartale, umocnienie przemysłu z jednoczesnym osłabieniem usług, a także łagodny spadek zachorowań na COVID-19 na świecie. Omówił także dobrze już wszystkim znane priorytety strategiczne na lata 2021–2023 w relacji do wyników finansowych osiągniętych w pierwszym kwartale 2021 roku oraz nasze plany i zakładane cele.
Michał Mrożek podczas swojego wystąpienia podkreślał: „Robimy swoje! Realizujemy nasze priorytety strategiczne w zakresie finansowania zielonej transformacji, łańcuchów dostaw oraz cyfryzacji”.
Wystąpienia, pytania, odpowiedzi
W dalszej części spotkania głos zabrał Konrad Rogowski, dyrektor zarządzający Sektorem Transportowo-Logistycznym. Konrad omówił praktyczne aspekty dwóch z czterech priorytetów strategicznych: współpracę międzynarodową oraz kluczowe sektory gospodarki. Następnie Robert Dąbrowski, dyrektor Departamentu Energii, opowiedział o zielonej transformacji w kontekście prawnopolitycznym i praktycznym. Do naszej strategii nawiązała w swoim wystąpieniu także Monika Dąbrowska, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej. Monika omówiła m.in. znaczenie globalnych projektów oraz współpracy z ING Network. Rozwinęła również zagadnienie innowacji oraz digitalizacji obsługi klienta w naszym banku. Spotkanie zakończyła sesja pytań i odpowiedzi z udziałem wszystkich uczestników.
Magdalena Hajkiewicz, Centrum Customer Experience