Archiwum numerów

    Jesteśmy w finale konkursu!Power of Content Marketing Awards 2021

    Wydarzenia Autor : Agnieszka Rdzawska-Szczerek 2 minuty czytania

    Miło nam poinformować, że znaleźliśmy się w finale konkursu Power of Content Marketing Awards 2021, którego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych.

    Organizator konkursu – Stowarzyszenie Content Marketing Polska – do udziału w tegorocznej edycji zaprosił firmy, agencje, jednostki administracji państwowej, organizacje pozarządowe oraz osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich.

    Oto lista naszych projektów, które weszły do ścisłego finału tegorocznego konkursu:  

    1. „Po prostu ING – Culture Book”Kategoria: Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
    2. „Baśka”, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego
      Kategoria: Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1000 egz.
    3. Społeczność ING jako przestrzeń wiedzy dla klientów
      Kategoria: Portal tematyczny dla klientów 
    4. Porozmawiajmy o pieniądzach
      Kategoria: Marketingowa komunikacja wideo
    5. Aktywna przerwa w ING
      Kategoria: Komunikacja wideo dla pracowników
    6. Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematachKategoria: Infografika jako narzędzie komunikacji 
    7. „Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólnie gotują online
      Kategoria: Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów.
    8. Porozmawiajmy o pieniądzach
      Kategoria: Podcast/Audiobook dla klientów
    9. W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID-19Kategoria: Projekt komunikacji wewnętrznej (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią)  
    10. Do Your ThingKategoria: Projekt content marketigowy dla pracowników (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji) 

    Laureatów poznamy już 15 października 2021 roku podczas gali online. Trzymajcie za nas kciuki!

    Agnieszka Rdzawska-Szczerek, Centrum Eksperckie Communications & Brand Experience