Jesteśmy w finale konkursu!Power of Content Marketing Awards 2021
Wydarzenia
Autor
:
Agnieszka Rdzawska-Szczerek
2 minuty czytania
Miło nam poinformować, że znaleźliśmy się w finale konkursu Power of Content Marketing Awards 2021, którego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych.
Organizator konkursu – Stowarzyszenie Content Marketing Polska – do udziału w tegorocznej edycji zaprosił firmy, agencje, jednostki administracji państwowej, organizacje pozarządowe oraz osoby piszące teksty do mediów firmowych i konsumenckich.
Oto lista naszych projektów, które weszły do ścisłego finału tegorocznego konkursu:
- „Po prostu ING – Culture Book”Kategoria: Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
- „Baśka”, magazyn pracowników ING Banku Śląskiego
Kategoria: Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1000 egz. - Społeczność ING jako przestrzeń wiedzy dla klientów
Kategoria: Portal tematyczny dla klientów - Porozmawiajmy o pieniądzach
Kategoria: Marketingowa komunikacja wideo - Aktywna przerwa w ING
Kategoria: Komunikacja wideo dla pracowników - Infografiki na Społeczności ING w ważnych społecznie tematachKategoria: Infografika jako narzędzie komunikacji
- „Od Kuchni” – Pracownicy ING wspólnie gotują online
Kategoria: Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów. - Porozmawiajmy o pieniądzach
Kategoria: Podcast/Audiobook dla klientów - W kontakcie – komunikacja wewnętrzna na czas COVID-19Kategoria: Projekt komunikacji wewnętrznej (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji z odrębną strategią)
- Do Your ThingKategoria: Projekt content marketigowy dla pracowników (projekt wykorzystujący kilka kanałów komunikacji)
Laureatów poznamy już 15 października 2021 roku podczas gali online. Trzymajcie za nas kciuki!
Agnieszka Rdzawska-Szczerek, Centrum Eksperckie Communications & Brand Experience