Rozmawiamy o ryzyku i wynikach finansowychKultura Ryzyka, Dzień dobry. Tu ING
Kultura Ryzyka to jeden z ważniejszych programów ING zaplanowanych na ten rok. Osadzony głęboko w naszych wartościach i Pomarańczowym Kodzie jest odpowiedzią na postęp technologiczny, który niesie ze sobą wiele ryzyk. Musimy być na to przygotowani!
Mamy świadomość, że nasza wiedza o zagrożeniach z pewnością pomoże nam rozwijać bezpieczny bank i lepiej zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów, a także nas samych w codziennym życiu. Ta wiedza dotyczy wszystkich, więc zaczynamy od siebie!
Samo życie…
Podczas przygotowywania zagadnień tematycznych do programu nie spodziewaliśmy się, że będziemy rozmawiać o sankcjach w momencie wybuchu wojny w Ukrainie. To miał być kolejny warsztat, pigułka wiedzy bez kontekstu – zwłaszcza tak tragicznego. Życie napisało własny scenariusz.
To są najważniejsze tematy
Program podzieliliśmy na miesięczne bloki tematyczne. W lutym omówiliśmy fraudy, w marcu skupiamy się na temacie sankcji, przed nami z kolei: ryzyko klimatyczne, KYC, cyberbezpieczeństwo, temat sygnalistów i informowania o nadużyciach, AML, finansowanie terroryzmu, ochrona danych osobowych, outsourcing i oczywiście Pomarańczowy Kod.
Program rozpoczął film, w którym wzięła udział Joanna Erdman, wiceprezes zarządu – patronka programu Kultura Ryzyka, oraz Brunon Bartkiewicz, prezes zarządu (oboje na zdjęciu).
Zachęcamy Was do śledzenia mediów wewnętrznych, w których dzielimy się wiedzą ekspercką, zapraszamy na webinaria, szkolenia i czaty tematyczne.
Dzień dobry. Tu ING
Co kwartał przygotowujemy nagranie do naszych mediów wewnętrznych na temat wyników finansowych. To ważny moment, dlatego cały czas poszukujemy nowych sposobów na pokazanie tego, co się dzieje w banku. Od ubiegłego lata niektóre wydania filmu wynikowego prezentujemy w formie wywiadu, który nasz rzecznik prasowy Piotr Utrata przeprowadza z prezesem Brunonem Bartkiewiczem.
A oto ostatni program od kuchni:
Wersję skróconą tego nagrania umieszczamy także w mediach społecznościowych na profilach firmowych ING. Mamy nadzieję, że ta formuła opowiedzenia o ważnych zagadnieniach przypadła Wam do gustu.
Emilia Klimek, Centrum Eksperckie Communications & Brand Experience