Archiwum numerów

    Nasze wartości zamknięte w obrazy i słowa 5. wydanie culture booka „Po Prostu ING”

    Wydarzenia Autor : Anna Waśniowska 1 minuta czytania

    Daliśmy jej tytuł „Po prostu ING”, bo „Po prostu” znaczy dla nas w banku bardzo wiele. To książka, która pokazuje ludzi banku i – co ważne – tworzą ją ludzie banku. To właśnie oni inspirują nas, aby pieczołowicie zbierać ciekawe historie, obrazy, opowieści. I tak od pięciu lat!

    Jaka jest ta jubileuszowa edycja „Po prostu ING”? Czy jesteśmy tacy sami jak rok, dwa lata, pięć lat temu? Jak to w życiu – wiele się zmieniło w naszym banku, oprócz jednego – naszych Wartości Pomarańczowego Kodu.  

    Na początek kilka faktów

    Culture book „Po prostu ING” to książka o ludziach i o marce ING reprezentowanej przez ING Bank Śląski, ING Lease (Poland), ING Commercial Finance, ING Usługi dla Biznesu i ING Bank Hipoteczny. Historia tej publikacji nie jest tak długa jak historia banku, ale dynamiczna. Co więcej, historia ta pisze się w niezwykle ciekawym okresie, biorąc pod uwagę wydarzenia społeczne i gospodarcze. Nie jest bez znaczenia, kiedy mówimy o publikacji, która dotyczy kultury organizacyjnej firmy. Od początku też publikację tworzy zespół złożony z ekspertów komunikacji wewnętrznej i HR.

    Chcemy tworzyć culture book co roku! 

    Wszystko zaczęło się w 2018 roku, kiedy culture book „Po prostu ING” wydaliśmy po raz pierwszy. I pewnie na tym można by poprzestać – aż do zmiany strategii czy innej wielkiej zmiany w skali całej organizacji. Bo przecież co nowego można pisać rok po roku? W naszym wypadku szybko się okazało, że mamy w sobie tyle dynamiki i energii, że chcemy tworzyć nasz culture book co roku! 

    „Po prostu ING” niesie siła naszych wartości 

    Jako temat przewodni tej jubileuszowej edycji wybraliśmy Pomarańczowy Kod, czyli nasze wartości. Chcieliśmy pokazać, że Pomarańczowy Kod to nie sztywne hasła, o któryc nikt na co dzień nie pamięta. Pomarańczowy Kod tętni życiem – każdego dnia, w każdym zespole ING. A że nie są to tylko deklaracje, przekonacie się, poznając ludzi, którzy tworzą nasz bank. To właśnie o nich jest to piąte wydanie naszego culture booka „Po prostu ING”. 

    Pomarańczowy Kod tętni życiem – każdego dnia, w każdym zespole ING.

    Dla kogo jest ta książka

    Można ją zacząć i skończyć  czytać w dowolnym momencie. To kalejdoskop, z którego można czerpać przez cały rok. A kto może? Grono jest szerokie, ponieważ książkę publikujemy także z myślą o czytelnikach spoza ING. 

    Culture book ING nagrodzony

    Nasza książka „Po prostu ING” kilka razy z rzędu zdobyła złoto podczas ogólnopolskiego konkursu Power of Content Marketing organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Otrzymaliśmy także Nagrodę Specjalną i Grand Prix tego konkursu za kompleksowe działania i podejście do komunikacji. W 2020 nasza publikacja znalazła się na shortliście w prestiżowym konkursie European Excellence Awards 2020. Zostaliśmy wyróżnieni w kategorii „Internal Publication”.

    Zapraszamy na łamy!

    Zbieranie materiałów trwa właściwie cały rok. Jeśli więc organizujesz ciekawe wydarzenie, bierzesz udział w interesującym spotkaniu czy warsztatach albo uczysz się nowych rzeczy, które od razu wykorzystujesz w pracy, opowiedz nam o tym. Zainteresowanych prosimy o kontakt z redakcją lub wysłanie wiadomości na skrzynkę komunikacji wewnętrznej.

    Tu znajdziesz wszystkie wydania culture book „Po prostu ING”

    Culture book #1
    Culture book #2
    Culture book #3
    Culture book #4
    Culture book #5

    Anna Waśniowska, Centrum Eksperckie Communications & Brand Experience