Tu znajdziesz wszystkie wydania culture book „Po prostu ING”
Culture book #1
Culture book #2
Culture book #3
Culture book #4
Culture book #5
Daliśmy jej tytuł „Po prostu ING”, bo „Po prostu” znaczy dla nas w banku bardzo wiele. To książka, która pokazuje ludzi banku i – co ważne – tworzą ją ludzie banku. To właśnie oni inspirują nas, aby pieczołowicie zbierać ciekawe historie, obrazy, opowieści. I tak od pięciu lat!
Jaka jest ta jubileuszowa edycja „Po prostu ING”? Czy jesteśmy tacy sami jak rok, dwa lata, pięć lat temu? Jak to w życiu – wiele się zmieniło w naszym banku, oprócz jednego – naszych Wartości Pomarańczowego Kodu.
Culture book „Po prostu ING” to książka o ludziach i o marce ING reprezentowanej przez ING Bank Śląski, ING Lease (Poland), ING Commercial Finance, ING Usługi dla Biznesu i ING Bank Hipoteczny. Historia tej publikacji nie jest tak długa jak historia banku, ale dynamiczna. Co więcej, historia ta pisze się w niezwykle ciekawym okresie, biorąc pod uwagę wydarzenia społeczne i gospodarcze. Nie jest bez znaczenia, kiedy mówimy o publikacji, która dotyczy kultury organizacyjnej firmy. Od początku też publikację tworzy zespół złożony z ekspertów komunikacji wewnętrznej i HR.
Wszystko zaczęło się w 2018 roku, kiedy culture book „Po prostu ING” wydaliśmy po raz pierwszy. I pewnie na tym można by poprzestać – aż do zmiany strategii czy innej wielkiej zmiany w skali całej organizacji. Bo przecież co nowego można pisać rok po roku? W naszym wypadku szybko się okazało, że mamy w sobie tyle dynamiki i energii, że chcemy tworzyć nasz culture book co roku!
Jako temat przewodni tej jubileuszowej edycji wybraliśmy Pomarańczowy Kod, czyli nasze wartości. Chcieliśmy pokazać, że Pomarańczowy Kod to nie sztywne hasła, o któryc nikt na co dzień nie pamięta. Pomarańczowy Kod tętni życiem – każdego dnia, w każdym zespole ING. A że nie są to tylko deklaracje, przekonacie się, poznając ludzi, którzy tworzą nasz bank. To właśnie o nich jest to piąte wydanie naszego culture booka „Po prostu ING”.
Pomarańczowy Kod tętni życiem – każdego dnia, w każdym zespole ING.
Można ją zacząć i skończyć czytać w dowolnym momencie. To kalejdoskop, z którego można czerpać przez cały rok. A kto może? Grono jest szerokie, ponieważ książkę publikujemy także z myślą o czytelnikach spoza ING.
Nasza książka „Po prostu ING” kilka razy z rzędu zdobyła złoto podczas ogólnopolskiego konkursu Power of Content Marketing organizowanego przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Otrzymaliśmy także Nagrodę Specjalną i Grand Prix tego konkursu za kompleksowe działania i podejście do komunikacji. W 2020 nasza publikacja znalazła się na shortliście w prestiżowym konkursie European Excellence Awards 2020. Zostaliśmy wyróżnieni w kategorii „Internal Publication”.
Zbieranie materiałów trwa właściwie cały rok. Jeśli więc organizujesz ciekawe wydarzenie, bierzesz udział w interesującym spotkaniu czy warsztatach albo uczysz się nowych rzeczy, które od razu wykorzystujesz w pracy, opowiedz nam o tym. Zainteresowanych prosimy o kontakt z redakcją lub wysłanie wiadomości na skrzynkę komunikacji wewnętrznej.
Culture book #1
Culture book #2
Culture book #3
Culture book #4
Culture book #5
Anna Waśniowska, Centrum Eksperckie Communications & Brand Experience